نوشته شده توسط : حسن

درگزارشاتقبلیخواندیمکهشخصیبهنامحسناحمدیچگونهازکفبازاردلالانهتاسقفلابیهایبانک،بورسونفتبهواسطهیلینکهایاعتباریافرادرشدکردهبود.
در ادامه لازم است بخش بعدی و پشت پرده یکی از حامیان همراه ایشان را افشا نماییم.
اینکه یک نفر چگونه با ردای مذهب و از گیت ورزش و فوتبال برای ادامه اقدامات تبهکارانه ی باند حسن احمدی حمایت می کند و فساد را به بطن و لایه ها و بخشهای بعدی جامعه نیز می کشاند.

جای پای باند تبهکاری به نام حسن احمدی در دروازه های فوتبال ایران

گزارشی از حضور تمام قد آقای " م . خ " در ماجرای فساد ریشه ای باند حسن احمدی در فوتبال ایران:
بخش دوم اما گزارش سلسله ای است از نقش " م . خ " که پازل ماجرای اختلاس 500 هزار میلیاردی حسن احمدی را آشکار می نمایید.

لباس مذهب بر تن و ردای فوتبال بر دوش؛ دوشادوش رانت و پولشویی و اختلاس
:ballot_box_with_check:پای فساد مالی به دروازه های فوتبال ایران کشیده شد.
یادتان که هست ماجرای سفرهای خارجی و کاباره ها و شرایط فشار برای تطمیع مدیران بانکی جهت صدور ضمانت نامه های خارج از عرف را؟
فرآیند فروش خارج از بورس مشتقات نفتی را هم به خاطر دارید؟
تا اینجای داستان سوالی که ذهن مخاطب را به خود مشعول میکند این است که به راستی چطور میشود که هیچ ارگان و مسئولی نسبت به چنین فساد فاحش و سازماندهی شده ای واکنش نشان نمیدهد؟
یا چرا واکنشهای احتمالی در نطفه خفه میشود؟
بخوانید؛
آنچه در این نوشتار قابل پرداخت است نوع دیگری از عمل تبهکارانه است که روادید اشتغال و کار کلاهبرداران و پولشو های مدرن را در بستری که تراکنش های مالی بسیار دارد صادر کرده است و آن ورزش است و آنهم چه ورزشی!!!
فوتباااال!
و با پشتوانگی چه چیزی؟
مذهب!!!
و توسط چه کسی؟؟؟
آقای " م . خ " که کاور مذهبی_ورزشی کل عملیاتهای باند است که تمام قد از وجهه و نفوذ مذهبی و ورزشی خود برای حفظ امنیت و ادامه فعالیت تبهکارانه این باند استفاده کرده و میکند و اجازه هر برخورد یا مقاومتی را به هیچ کسی نمیدهد.

حالا پای پول کثیف به فوتبال هم رسیده است و متاسفانه تمام توپ های شوت شده به دروازه ی ورزش و اقتصاد بوی فساد گرفته.

و این بو وقتی بغرنج میشود که یک پای تایید کنندگی تبهکاران شخصیت های به ظاهر مذهبی باشد.
همچنانکه نه تنها در فوتبال بلکه در کل عملیات سینوسی و لایی های متبهرانه ی این مافیا ؛ حضور تمام قد آقای " م . خ " مانع از هر دفاعیست و خلع سلاح کامل برخوردکنندگان را موجب شده است.
با این اوصاف پذیرش آمارهای زیر اصلا دور از ذهن نیست که؛ طبق امارهای FATF جایگاه ایران در بین 149 کشور همواره قرار گرفتن بر یکی از سه سکوی نخست است!!
چگونگی پولشویی حسن احمدی در فوتبال:

برای بی نصیب نبودن این مدافع تمام قد " م . خ " بخشی از آورده های پول کثیف باند بانک ، بورس و صنعت نفت برای پولشویی در فصل های داغ نقل و انتقالات و ضمن تراکنش های بالای مالی در فوتبال به علاوه بی در و پیکری نظارتها ؛ گریزهای مالیاتی و .... وارد میشود و نفوذ " م . خ " بایکوت کننده فضای اطلاع رسانی و تقابل و ... است.

:black_small_square:با کمال تاسف باید گفت جای پای فساد نهادینه شده و تنها از بخشی به بخش دیگر در تردد است .
آری با تاسف و صراحتا باید گفت که کلاه و ردای مذهب اینبار بر سر مهره های اصلی و دلالان گرفته شده تا روادید عبور سهل تر از آنی که هست صادر شود.

آنچه در این گزارش بنا به افشایش بود نه اصل فساد و نه پولشویی و دور زدن های به ظاهر متبهرانه ی قانون پولی مالی ایران که چیزی فراتر از آن است.

که پرده برداری از ماهیت کسانی است که بازیگردان تبهکاری عمیقی از فساد نهادینه شده در جامعه پولی مالی و مذهبی و ورزشی ایران هستند.
شکستن حریم های حاشیه امن اعمال متقلبانه این باند و آقای " م . خ " بی شک میتواند فشار افکار عمومی و مسئولان زیربط را به سوی ایشان نشانه رود. که جای پای محکمی هم در معاملات فوتبالی دارد .
به امید روزی که در سایه نظام مقدس اسلامی و سلامت دستگاه قضا و اجرای صحیح قانون ؛ دومینوی نظارت و افشاگری ردای تشرع از تن روابط این باند بردارد و فاش شود انچه نباید .

با تمام این تفاسیر نکته قابل تامل این گزارش این است که دومینوی فساد و سواستفاده از مذهب و شکل گیری نوع جدیدی از فساد مذهبی "به همت آقایان م . خ و حسن احمدی" شکل گرفته است و به لایه های درونی جامعه رسوخ کرده و این یعنی مرگ خاموش اقت

حسن احمدی سلطان اختلاس میلیاردی


:: موضوعات مرتبط: حسن احمدی , ,
:: برچسب‌ها: حسن احمدی , حسن , احمدی , اختلاس , رانت , رشوه , کلاهبرداری , دولت , اختلاس میلیاردی , قانون , فساد مالی ,
:: بازدید از این مطلب : 6259
|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()